Susisiekite su mumis

Service requests

Jei gavote produktą su defektu arba jam reikia atlikti kokius priežiūros veiksmus,  susisiekite su pardavėju arba diegėju. taip pat galite tiesiogiai registruoti savo produktą su defektu čia. Norėdami užregistruoti produktą su defektu, pirmiausia turėsite registruotis „Sharp e-Service“ paslaugoms. Kad tai padarytumėte, spustelėkite laukelį „Sharp eService“ registracija. „eService“ reikės įvesti šiek tiek informacijos. Mes leisime jums naudotis šia sritimi ir jūs gausite prisijungimo duomenis. Tada spustelėkite ant laukelio „Sharp eService“ prisijungimas.

Palaikymas po pardavimo – Susisiekite su mumis

Jei turite klausimų dėl:

- Saulės energijos modulių;
- Baterijų sprendimų;
- Energijos valdymo;
- LED apšvietimo;

nusiųskite pranešimą kontaktine informacija iš:

Saulės moduliai – garantijos sąlygos

Jūsų „Sharp“saulės energijos modulis buvo pagamintas laikantis aukščiausių priežiūros, dėmesio ir kokybės standartų.

Jeigu jums reikia gamintojo garantijos kortelės, pasirinkite modulio tipą iš mūsų produktų.

Jeigu jums reikia ankstesniųjų gamintojo garantijos kortelių, susisiekite su mumis.

Įsidėmėkite, kad gamintojo garantijos kortelė neturi jokios įtakos jūsų įstatymais numatytoms teisėms, kurias vykdyti įsipareigoja jūsų pardavėjas.

Saulės energijos moduliai – Keitimas ir pajėgumo papildymas

Jums reikia ankstesnio „Sharp“ modulio? „Sharp“ turi grupę suderinamų modelių, tinkamų nebeleidžiamoms serijoms.Nusiųskite pranešimą kontaktais iš: