Susisiekite su mumis

Bendra informacija apie pagalbą dėl vizualinių sprendimų

Jei Jus domina naudojimo instrukcijos, gamintojo garantijos  sąlygos ir pan., naudokite „Sharp“ atsisiuntimų centrą:

„Sharp“ verslo partneriams surinkome naudingos informacijos mūsų puslapyje Verslo partneriai. Jei susidomėjote, spauskite šią nuorodą:

Nesvarbu, kokius „Sharp“ vizualinius sprendimus naudojate ir kokių reikalavimų Jūsų įmonė turi, mes pasiruošę suteikti Jums tokią pagalbą, kokios Jums reikia ir tada, kada reikia.

Pagalba dėl vizualinių sprendimų – susisiekite su mumis

Jei reikia pagalbos dėl Jūsų naudojamo vizualinio sprendimo, susisiekite šiuo numeriu arba naudokite mūsų formą:

„Big Pad“, ekranas, vaizdo siena, projektoriai:

„Big Pad“ – garantijos sąlygos

Jūsų „Sharp Big Pad“ pagamintas pagal aukščiausius standartus atidumui, dėmesiui ir kokybei.

Jeigu jums reikia gamintojo garantijos kortelės savo produktui, naudokitės „Sharp“ atsisiuntimo centru:

Įsidėmėkite, kad gamintojo garantijos kortelė neturi jokios įtakos jūsų įstatymais numatytoms teisėms, kurias vykdyti įsipareigoja jūsų pardavėjas.

Profesionalių ekranų – garantijos sąlygos

Jūsų „Sharp“ profesionalių ekranų pagamintas pagal aukščiausius standartus atidumui, dėmesiui ir kokybei.

Jeigu jums reikia gamintojo garantijos kortelės savo produktui, naudokitės „Sharp“ atsisiuntimo centru:

Įsidėmėkite, kad gamintojo garantijos kortelė neturi jokios įtakos jūsų įstatymais numatytoms teisėms, kurias vykdyti įsipareigoja jūsų pardavėjas.

Vaizdo siena – garantijos sąlygos

Jūsų „Sharp“ vaizdo siena pagaminta pagal aukščiausius standartus atidumui, dėmesiui ir kokybei.

Jeigu jums reikia gamintojo garantijos kortelės savo produktui, naudokitės „Sharp“ atsisiuntimo centru:

Įsidėmėkite, kad gamintojo garantijos kortelė neturi jokios įtakos jūsų įstatymais numatytoms teisėms, kurias vykdyti įsipareigoja jūsų pardavėjas.