Susisiekite su mumis

„Sharpdesk Mobile“

„Sharp“ mobilusis spausdinimo ir nuskaitymo sprendimas, skirtas populiariems „iOS“, „Android™“ arba „Windows®“ mobiliesiems įrenginiams.
Optimizuokite mobiliojo ryšio naudą dirbdami su „Sharpdesk Mobile“; „Sharp“ galinga, naujausia mobilioji spausdinimo ir nuskaitymo programėlė. Naudotojai gali prisijungti prie palaikomų „Sharp“ MFP per belaidį tinklą iš savo „iOS“, „Android™“ arba „Windows®“ įrenginio norėdami spausdinti be vargo, paprastesnio nuskaitymo arba sklandaus kitų programėlių naudojimo.

Optimizuokite savo mobilųjį darbą su „Sharp“

Spausdinimas be vargo

Prisijunkite prie belaidžio tinklo, pasirinkite dokumentą, peržiūrėkite jį ir perduokite spausdinti tiesiai į palaikomą „Sharp“ MFP iš palaikomo „iOS“, „Android“ arba „Windows“ įrenginio.

Paprastesnis nuskaitymas

Nuskaitykite popierinius dokumentus kaip PDF, JPEG, TIFF arba PNG failus, kad užtikrintumėte lengvą prieigą, tiesiog nuskaitydami iš „Sharp“ MFP į savo mobilųjį įrenginį. Mobiliojo įrenginio profilis gali būti išsaugotas kaip „nuskaityti į“ vieta MFP norint lengvos prieigos.

Sklandus kitų programėlių naudojimas

„Sharpdesk Mobile“ leidžia sklandų failų bendrinimą su kitomis programėlėmis. Naudotojai gali pridėti nuskaitytus failus prie el. pašto, bendrinti dokumentus arba spausdinti failus iš kitų palaikomų mobiliųjų programėlių.

Funkcijos

Palaikomi mobilieji įrenginiai

  • „iOS“* naudojantys mobilieji įrenginiai, kuriuose veikia „iOS“ 6, 7 arba 8 versija
  • „Android“ naudojantys mobilieji įrenginiai, kuriuose veikia „Android™“ 2.3, 4.0, 4.1, 4.2, 4.3 arba 4.4.
    • Rekomenduojama ekrano skiriamoji geba: 800 x 480 pikselių ir daugiau
  • „Windows“ naudojantys mobilieji įrenginiai, kuriuose veikia:
    • V1.2,3: „Windows® 8 Pro“, „Windows® 8 Enterprise“, „Windows® 8.1 Pro“, „Windows® 8.1 Enterprise“, „Windows® RT“ ir „Windows® RT 8.1“
    • V2.1,1: „Windows® 8.1 Pro“, „Windows® 8.1 Enterprise“ ir „Windows® RT 8.1“
    • Minimalūs sistemos reikalavimai: 1 GHz procesorius, 1 GB RAM, 20 MB laisvos HDD vietos ir 1024 x 768 pikselių ekrano skiriamoji geba su „DirectX® 9“ grafika.  Rekomenduojama ekrano skiriamoji geba: 1366 x 768 pikselių. Rekomenduojamas jutiklinis ekranas.

Palaikomi failų formatai

  • PDF**, šifruotas PDF**, suspaustas PDF**
  • TIFF
  • PNG***
  • JPEG

 

* „Bonjour“ turi būti įjungta, kad būtų automatiškai aptinkami palaikomi MFP
** Reikia „PostScript“ išplėtimo rinkinio norint spausdinti PDF
*** PNG nepalaikomas „Windows“ naudojančiuose mobiliuosiuose įrenginiuose

Specifikacijos

Spausdinimas

  • Patogiai spausdinkite PDF, JPEG, TIFF arba PNG failus iš mobiliųjų įrenginių, kuriuose veikia „iOS“, „Android™“ arba „Windows®“
  • Spausdinkite failus iš kitų palaikomų mobiliųjų programėlių
  • Lengvai spausdinkite el. pašto tekstą ir priedus arba tinklalapius iš palaikomų mobiliųjų įrenginių.

Nuskaitykite ir bendrinkite

  • Nuskaitykite ir išsaugokite failus iš palaikomo MFP į mobilųjį įrenginį, kuriame veikia „iOS“, „Android™“ arba „Windows®“
  • Visus nuskaitymo nustatymus ir vykdymą galima valdyti iš palaikomo mobiliojo įrenginio
  • Greitai siųskite nuskaitytus failus el. paštu iš palaikomo mobiliojo įrenginio
  • Bendrinkite failus su kitomis palaikomomis mobiliosiomis programėlėmis

Sąranka

  • Nemokamai atsisiųsti galima iš „Apple App Store“, „Google Play™“ arba „Windows® Store“
  • Automatiškai atraskite ir prisijunkite prie palaikomo „Sharp“ MFP
  • Rankiniu būdu pridėkite palaikomą „Sharp“ MFP
  • Nereikia įdiegti jokių tvarkyklių
  • Naudotojo tapatumo nustatymas pagerina saugumą

DUK

  • Apibendrinimas

    K1. Negaliu atsisiųsti ir įdiegti „Sharpdesk Mobile“ savo įrenginyje.

    Patikrinkite, ar jūsų įrenginio OS versiją palaiko „Sharpdesk Mobile“. Atnaujinkite įrenginio OS iki versijos, kurią palaiko „Sharpdesk Mobile“ (žr. palaikomą tinklalapį), jei galima atnaujinti.

     

    K2. Funkcija „Find Printers/Scanners“ (Rasti spausdintuvus / skaitytuvus) užtrunka labai ilgai „Android“ / „Windows“ įrenginiuose.

    Jei daug SNMP įrenginių prijungta prie to paties tinklo segmento, automatinė paieška užtruks ilgai (maždaug 10 sek. vienam įrenginiui). Tinklo spausdintuvai / skaitytuvai daugiausia palaiko SNMP.

     

    K3. Negaliu peržiūrėti kai kurių duomenų, esančių nuskaitytų failų sąraše, miniatiūrų.

    1. Jei nepakanka laisvos atminties (RAM), miniatiūros paveikslėlis nesukuriamas. Šiuo atveju rodomas numatytasis miniatiūros paveikslėlis. Paprastai iš naujo nuskaičius dokumentą mažesne skiriamąja geba arba didesniu suspaudimo santykiu, „Sharpdesk Mobile“ gali sukurti miniatiūrą. Tačiau tokios operacijos kaip spausdinti, pridėti prie el. laiško, siųsti į kitą programėlę arba tvarkyti failus tinkamai veikia su paveikslėliu.
    2. Ši programėlė negali kurti miniatiūrų / peržiūrėti tam tikrų failų, nors ji tai ir palaiko. Žr. priedą.

    K4.  „iOS“ įrenginiuose miniatiūros (pvz., paveikslėlio šešėlis) kai kuriems failams, esantiems nuskaitytų duomenų sąraše, yra sugadintos.

    Kai kurie PDF failų miniatiūrų paveikslėliai, kurie nėra sukurti nuskaitymo metu, gali būti sugadinti, tačiau tokios operacijos kaip spausdinti, pridėti prie el. laiško, siųsti į kitą programėlę arba tvarkyti failus tinkamai veikia su paveikslėliu.

    K5.  Pranešimas („Can’t preview an image“ (Negalima peržiūrėti paveikslėlio)) rodomas, kai pasirenku peržiūrėti failą

    1. Jei nepakanka laisvos vietos (RAM), paveikslėlio peržiūra nesukuriama. Išjungus nereikalingas programėles, „Sharpdesk Mobile“ gali rodyti paveikslėlio peržiūrą.  Tačiau tokios operacijos kaip spausdinti, pridėti prie el. laiško, siųsti į kitą programėlę arba tvarkyti failus tinkamai veikia su paveikslėliu.
    2. Žr. K1–3 2 atsakymą.

    K6.  „iOS“ įrenginiuose paveikslėlio peržiūra netelpa ekrane, kai sumažinu paveikslėlį iki didžiausios ribos.

    Taip gali atsitikti „iOS 4.3“. Atnaujinus „iOS“ nuo 5 iki 7, galima išspręsti problemą, tačiau tokios operacijos kaip spausdinti, pridėti prie el. laiško, siųsti į kitą programėlę arba tvarkyti tinkamai veikia su paveikslėliu, net jei neatnaujinate įrenginio „iOS“ versijos.

    K7. Nuskaitymo arba spausdinimo funkcija neveikia „iOS“ įrenginiuose, kurie buvo atnaujinti į „iOS 6“.

    1. Yra patvirtinta, kad „Wi-Fi“ tinklo ryšys išsijungia iškart po prijungimo. Šiuo atveju vienas būdas išspręsti šią problemą – ištrinti „Wi-Fi“ nustatymą ir prisijungti iš naujo. Kitas būdas – iškylančiajame lange bakstelėti „Settings“>„General“>„Reset“>„Reset Network Settings“ (Nustatymai>Bendrieji>Nustatyti iš naujo>Nustatyti iš naujo tinklo nustatymus). Iškylančiajame lange bakstelėkite „Reset“ (Nustatyti iš naujo) ir tuomet vėl nustatykite tinklo nustatymus.
    2. Patvirtinkite savo įrenginio „Sharpdesk Mobile“ versiją ir atnaujinkite ją iki naujausios versijos, jei reikia.

    K8. „Windows 8/RT“ įrenginiuose kita programėlė gali būti nutraukta šios programėlės veikimo metu, tačiau ši programėlė neveikia, jei programėlės dydis yra mažesnis nei ekranas.

    Ši programėlė negali veikti kaip nutraukta programėlė. Paslinkite dalytuvą, kol dydžiai bus pakeisti.

     

    K9. Kaip rodyti versijos informaciją ir pagalbą „Windows“ naudojančiuose įrenginiuose?

    Paslinkite dešinįjį ekrano kampą, kad būtų rodoma „Charm“. Tuomet „Charm“ bakstelėkite „Settings“ (Nustatymai). Bakstelėkite „Permissions“ (Leidimai) („About“ (Apie) „Windows 8.1/RT 8.1“ įrenginiuose), kad būtų rodoma versijos informacija. Bakstelėkite „Help“ (Pagalba), kad būtų rodoma pagalba.

     

    K10.  Ši programėlė užsirakina arba tampa nestabili.

    Jei turite didelių failų, nuskaitytų į šią programėlę, programėlė gali naudoti įrenginio laisvą atmintį iki tam tikros ribos. Šiuo atveju gali atsitikti šis fenomenas. Dėl to gali kilti nuskaitymo, spausdinimo ir programėlės klaidų.

  • Programėlės nustatymai

    K1. Nerodomi jokie spausdintuvai / skaitytuvai „Printer/Scanner Settings“ (Spausdintuvo / skaitytuvo nustatymai) bakstelėjus „Find Printers/Scanners“ (Rasti spausdintuvų / skaitytuvų).

    1. Būtina, kad spausdintuvai / skaitytuvai būtų prijungti prie to paties tinklo segmento kaip įrenginys tinkle. Jei jie prijungti prie kito nei įrenginys tinklo segmento, bakstelėkite „Add Manually“ (Pridėti rankiniu būdu), kad įvestumėte spausdintuvo / skaitytuvo IP adresą.
    2. Patvirtinkite, kad funkcijos „Public Get Community“ (Gauti viešąją bendruomenę) ir „Enter Community String(s)“ (Įvesti bendruomenės eilutę (-es)) tinkamai sukonfigūruotos „Settings“-„Application Settings“-„SNMP Settings“ (Nustatymai-Programėlės nustatymai-SNMP nustatymai).

     

    K2. Negalima spausdinti spausdintuvu (nuskaityti skaitytuvu), kurio IP adresas buvo įvestas „Add Manually“ (Pridėti rankiniu būdu).

    1. Patikrinkite, ar HTTP ir FTP (arba „Raw“ spaudinys) yra įjungtos tarp tinklo segmentų, prie kurių atitinkamai prijungti įrenginys ir spausdintuvas / skaitytuvas. Konkrečiai aplinkai gali reikėti tapatumo nustatymo prisijungimui prie tinklo arba PROXY nustatymo.
    2. Ant spausdintuvo sukonfigūruotas prievado numeris gali skirtis nuo prievado numerio (numatytasis numeris yra 21 arba 9100), įvesto įrenginio skiltyje „Add Manually“ (Pridėti rankiniu būdu). Patikrinkite prievado numerį, sukonfigūruotą ant spausdintuvo, toliau pateiktu būdu, ir pakeiskite konfigūraciją spausdintuve. Naršykite spausdintuvo tinklalapyje naudodami naršyklę, patikrinkite prievado numerį, sukonfigūruotą: „[Application Settings]-[Setting for Print from the PC]“ (Programėlės nustatymai-Nustatymas spausdinti iš kompiuterio) (Jei „Use Raw Print“ (Naudoti „Raw“ spausdinį) išjungta skiltyje „Application Settings“ (Programėlės nustatymai) (atžymėta)) „[Network Settings]-[Print Port Settings]-[Raw]“ (Tinklo nustatymai-Spausdintuvo prievado nustatymai-„Raw“) (jei „Use Raw Print“ (Naudoti „Raw“ spausdinį) įjungta (pažymėta)).

    K3. Funkcija „Add Manually“ (Pridėti rankiniu būdu) gali pridėti to paties spausdintuvo / skaitytuvo, kuris jau buvo sąraše, IP adresą. (Yra daugiau nei 2 spausdintuvai / skaitytuvai, kurie turi tokį patį IP adresą, bet kurių pavadinimai skirtingi.)

    Tai taikoma „Sharpdesk Mobile“ specifikacijai. Jei spausdintuvas / skaitytuvas pridėtas rankiniu būdu, spausdintuvo / skaitytuvo pavadinimas yra IP adresas. Naudojant funkciją „Find Printers/Scanners“ (Ieškoti spausdintuvo / skaitytuvo), rodomas ta pavadinimas, kuris yra sukonfigūruotas spausdintuve / skaitytuve. Tokie patys pavadinimai negali būti pridėti, tačiau galima pridėti skirtingus pavadinimus.

  • Nuskaitymas

    K1. Negalima atlikti nuskaitymo operacijos iš mano mobiliojo įrenginio.

    1. Ši funkcija nėra palaikoma. Žr. šią svetainę dėl palaikomų modelių. Gali reikėti programinės ir aparatinės įrangos atnaujinimo.
    2. Skaitytuvo operacijos skydelis turėtų rodyti pagrindinį ekraną.
    3. Jei skaitytuve negalima naudoti HTTP, jis negali siųsti nuskenuotų duomenų į šią programėlę. Naršykite skaitytuvo svetainėje iš savo kompiuterio naršyklės. Patvirtinkite, ar [HTTP] įjungta „[Security Settings]-[Port Control]-[Server Port]“ (Saugumo nustatymai-Prievado valdymas-Serverio prievadas). Jei įdiegtas programėlės ryšio modelis (MX-AMX2) arba išorinės paskyros modulis (MX-AMX3), patvirtinkite, kad [HTTP] „[Sharp OSA(Extended Platform)]“ („Sharp OSA“ (Išplėstinė platforma)) taip pat įjungta „[Security Settings]-[Port Control]-[Server Port]“ (Saugumo nustatymai-Prievado valdymas-Serverio prievadas).
    4. Ši funkcija nepalaikoma V1.2.3, skirtoje „Windows“.

     

    K2. Bakstelėjus mygtuką „Scan from (scanner name)“ (Nuskaityti iš (skaitytuvo pavadinimas)) norint gauti nuskaitymo duomenis, pranešimas „Profile Registration failed“ (Profilio registracija nepavyko) rodomas po „Registering profile“ (Registruojamas profilis) ir „Sharpdesk Mobile“ nepasirodo laukimo būsenos sąraše.

    1. Žr. K2–2 1 atsakymą.
    2. Jei skaitytuvo operacijos skydelis rodo adresų knygos sąrašą, profilio registracija nepavyks. Valdykite skydelį taip, kad nebūtų rodoma adresų knyga (pvz., kopijavimo arba pagrindinis ekranas) ir nuskaitykite dar kartą.
    3. Žr. K3–1 3 atsakymą.
    4. Jei HTTP negalima naudoti skaitytuve, jis negali siųsti nuskaitytų duomenų į šią programėlę. Naršykite skaitytuvo tinklalapį iš savo kompiuterio naršyklės. Patvirtinkite, ar [HTTP] įjungta „[Security Settings]-[Port Control]-[Server Port]“ (Saugumo nustatymai-Prievado valdymas-Serverio prievadas).

     

    K3. Bakstelėjus mygtuką „Scan from (scanner name)“ (Nuskaityti iš (skaitytuvo pavadinimas)) norint gauti nuskaitymo duomenis, pranešimas „Your Profile is already registered with the selected MFP. Would you like to overwrite it?“ (Jūsų profilis jau užregistruotas su pasirinktu MFP. Ar norėtumėte jį perrašyti?) rodomas po „Registering profile“ (Registruojamas profilis).

    Pavadinimas, kuris yra toks pats kaip „Display name” (Ekrano pavadinimas), sukonfigūruotas „Sharpdesk Mobile“, jau buvo užregistruotas skaitytuvo adresų knygoje. Jei naudotojas kada nors naudojo „Sharpdesk Mobile“ su išjungta funkcija „Profile Automatic Delete“ (Automatinis profilio ištrynimas), pasirinkite „Overwrite“ (Perrašyti) norėdami tęsti.

    Jei šis pavadinimas buvo užregistruotas skaitytuvo adresų knygoje prieš naudotojui pradedant naudoti „Sharpdesk Mobile“, įvedimo vieta gali būti jau nustatyta į kompiuterį, kurį naudoja naudotojas, arba naudotojo el. pašto adresą. Tokiu atveju bakstelėkite „Cancel“ (Atšaukti) norėdami atšaukti procesą, redaguokite „Display name“ (Ekrano pavadinimas), sukonfigūruotą „Sharpdesk Mobile“, ir nuskaitykite dar kartą.

    K4. Įvestis į mano įrenginį buvo palikta skaitytuvo adresų knygoje po nuskaitytų duomenų gavimo.

    Bakstelėkite „Setting“ (Nustatymas) viršutiniame meniu, tuomet bakstelėkite „Application Settings“ (Programėlės nustatymai). Patikrinkite, ar „Profile Automatic Delete“ (Automatinis profilio ištrynimas) nustatytas į padėtį „O(OFF)“ (Išj.). Jei jis nustatytas į padėtį „I(ON)“ (Įj.), pakeiskite nustatymą į padėtį„O(OFF)“ (Išj.). Skaitytuve paliktą įvestį galima ištrinti naršant „[Address Book]“ (Adresų knyga) skaitytuvo tinklalapyje.

     

    K5. Gavus nuskaitymo duomenis rodomas pranešimas „Profile Registration Failed“ (Profilio registracija nepavyko).

    1. Taip gali atsitikti, jei adresų knyga rodoma operacijos skydelyje paspaudus skaitytuvo mygtuką „Start“ (Paleisti). Šiuo atveju įrenginys sėkmingai gavo nuskaitytus duomenis.
    2. Naršykite skaitytuvo svetainėje iš savo kompiuterio naršyklės. Jei „[System Settings]-[Image Send Settings]-[Operation Settings]-[Default Settings]“ (Sistemos nustatymai-Vaizdo siuntimo nustatymai-Operacijos nustatymai-Numatytieji nustatymai) skirtuko „[Hold Settings for a while after scanning has been completed]“ (Kurį laiką laikykite nuspaudę nustatymus, kai nuskaitymas buvo baigtas) žymimasis langelis pažymėtas, panaikinkite šio langelio žymėjimą.
    3. Jei nė vienas iš aukščiau nurodytų sprendimų neišsprendė problemos, bakstelėkite „Settings“-„Application Settings“ (Nustatymai-Programėlės nustatymai) ir nustatykite „Profile Automatic Delete“ (Automatinis profilio ištrynimas) į padėtį „O(OFF)“ (Išj.), tuomet pranešimas nebebus rodomas. Nors nėra jokios problemos, jei profilis paliekamas skaitytuve, naudotojas gali ištrinti profilį iš skaitytuvo tinklalapio adresų knygos.

     

    K6. Kadangi įrenginys naudoja fiksuotą IP adresą ir aš visada naudoju tą patį skaitytuvą, nenoriu, kad įvestis adresų nygoje būtų ištrinta.

    Bakstelėkite „Settings“ (Nustatymai) viršutiniame įrenginio meniu ir tuomet bakstelėkite „Application Settings“ (Programėlės nustatymai). Patikrinkite, ar „Profile Automatic Delete“ (Automatinis profilio ištrynimas) nustatytas į padėtį „O(OFF)“ (Išj.). Jei jis nustatytas į padėtį „I(ON)“ (Įj.), pakeiskite nustatymą į padėtį „O(OFF)“ (Išj.).

     

    K7. Iš skaitytuvo gautas failas nepasirodo sąraše „Print“, „Attach to E-mail“, „Send to Application“, „Manage Files“ (Spausdinti, pridėti prie el. laiško, siųsti į programėlę, tvarkyti failus).

    Tik išsaugotas failas funkcijoje „Scan“ (Nuskaityti) gali būti nurodytas šiose funkcijose. Peržiūrint gautus nuskaitytus duomenis, turi būti atlikta operacija „Save“ (Išsaugoti).

     

    K8. „iOS“ įrenginiuose mano įrenginys buvo laukimo būsenoje ir dokumentas buvo nuskaitytas, tačiau įrenginys negavo nuskaitytų duomenų arba programėlė netikėtai sustojo.

    Tai gali atsitikti, jei ne ASCII simbolis naudojamas failo pavadinime, nurodytame skaitytuvo „Send Settings“ (Siųsti nustatymus). Naudokite ASCII simbolį, kai nurodote failo pavadinimą.

    K9.  „Android“ įrenginiuose mano įrenginys buvo laukimo būsenoje ir dokumentas buvo nuskaitytas, tačiau įrenginys negavo nuskaitytų duomenų arba failo pavadinimas tapo tuščias.

    Tai gali atsitikti, jei ne ASCII simbolis naudojamas failo pavadinime, nurodytame skaitytuvo „Send Settings“ (Siųsti nustatymus). Naudokite ASCII simbolį, kai nurodote failo pavadinimą.

     

    K10. „Windows“ įrenginiuose mano įrenginys buvo laukimo būsenoje ir dokumentas buvo nuskaitytas, tačiau įrenginys negavo nuskaitytų duomenų.

    1. Jei jūsų „Windows“ įrenginyje įdiegtas „Network Scanner Tool“, nuskaitytų duomenų galite negauti. Pakeiskite prievado numerį „Network Scanner Tool“ skirtuke „[System Options]“ (Sistemos parinktys).
    2. „Windows“ užkarda, esanti jūsų įrenginyje, gali blokuoti įeinantį ryšį iš skaitytuvo. Sukurkite naują taisyklę, kuri leidžia TCP ryšį per prievadą 4687 „Windows“ užkardoje (tam gali reikėti jūsų tinklo administratoriaus padėjėjo).

     

    K11.  Nuskaitymas nepavyksta, kai nuskaitomas dokumentas turi daug puslapių.

    Kai jūsų įrenginyje įjungiama miego režimo būsena nuskaitant dokumentą, nuskaitymas gali nepavykti. Išjunkite miego režimo nustatymą savo įrenginyje.

  • Spausdinimas

    K1. Negaliu spausdinti spausdintuvu iš „Sharpdesk Mobile“.

    1. Įsitikinkite, ar spausdintuve, su kuriuo norite spausdinti failą, įdiegtas „Printer Expansion Kit“ (Spausdintuvo išplėtimo rinkinys).
    2. Patikrinkite, ar FTP arba „Raw“ spaudinys yra leidžiami tarp tinklo, prie kurio atitinkamai prijungti įrenginys ir spausdintuvas. Konkrečiai aplinkai gali reikėti tapatumo nustatymo prisijungimui prie tinklo arba PROXY nustatymo.
    3. Tinklo prievadas, skirtas FTP, gali būti pakeistas spausdintuve po „Find Printers/Scanners“ (Rasti spausdintuvus / skaitytuvus). Patikrinkite FTP prievado nustatymą tokiu pačiu būdu, koks nurodytas K2–2 II atsakyme.
    4. Jei spausdintuve nustatytas naudotojo tapatumo nustatymas, bakstelėkite „Settings“-„User Settings“ (Nustatymai-Naudotojo nustatymai), kad patvirtintumėte, ar prisijungimo vardas ir slaptažodis tinkamai nustatyti.
    5. Kadangi tinklo ryšys gali būti nestabilus, patikrinkite tinklo ryšį ir dar kartą spauskite „Print“ (Spausdinti).

     

    K2.  Spausdinant PDF failą, buvo išspausdinta daugybė nežinomų simbolių.

    1. Patikrinkite, ar spausdintuve, su kuriuo norite spausdinti failą, įdiegtas „PS3 Expansion Kit“ (PS3 išplėtimo rinkinys).
    2. Retais atvejais taip gali atsitikti, kai tinklo ryšys tampa nestabilus netrukus po to, kai spausdintuve buvo pradėtas spausdinimas. (Šiuo atveju spausdintuvo operacijų skydelyje užduoties būsenos „Job Queues“ (Užduoties eilė) rodoma „Unknown“ (Nežinoma).)
    3. Taip gali atsitikti, kai jūsų įrenginys gauna silpną „Wi-Fi“ signalą. Venkite naudoti savo įrenginį tokioje vietoje ir naudokite jį vietoje, kur įrenginys gauna stipresnį signalą.

     

    K3.  Bakstelėjus „Select a File“ (Pasirinkti failą), rodomi tik dokumentų, gautų į „Sharpdesk Mobile“, sąrašas.

    Jei spausdinate failą, saugomą kitoje programėlėje, paleiskite programėlę, atidarykite failą ir siųskite jį „Sharpdesk Mobile“. Tuomet failą galima spausdinti iš „Sharpdesk Mobile“.

    K4.  Negalima padidinti / sumažinti / slinkti paveikslėlio pasirenkant failą spausdinti ir peržiūrėti.

    1. Jei negalite padidinti arba sumažinti paveikslėlio, jis gali būti padidintas arba sumažintas iki didžiausios ribos. Jei negalite paslinkti paveikslėlio, jis gali būti padidintas arba sumažintas taip, kad tilptų ekrane.
    2. Jei naudojate „iOS“ įrenginius, padidinkite / sumažinkite / slinkite taip, kad neliestumėte vietos virš mygtuko „Print to (printer name)“ (Spausdinti (spausdintuvo pavadinimas) (ekrano vieta, kur skirtukas yra dešiniajame kampe).

     

    K5. „iOS“ įrenginiuose rodomas pranešimas („Reading file is failed“ (Nepavyko failo skaitymas)), kai pasirenku failą ekrane „Photos“ (Nuotraukos).

    Jei naudojate „iOS“ įrenginį, kuriame veikia „iOS“ nuo 4.3 iki 5, patvirtinkite, kad „[Location Services]“ (Vietos paslaugos) nustatytos į padėtį „[ON]“ (Įj.) jūsų „iOS“ įrenginiuose pasirinkus „[Settings]-[Location Services]“ (Nustatymai-Vietos paslaugos). Jei naudojate „iOS“ įrenginį, kuriame veikia „iOS“ 6 arba 7, patvirtinkite, ar galima prieiga iš šios programėlės prie „[Photos]“ (Nuotraukos). Pasirinkus „[Settings]-[Privacy]-[Photos]“ (Nustatymai-Privatumas-Nuotraukos), rodomas programėlių sąrašas, tuomet raskite „Sharpdesk Mobile“ ir nustatykite į padėtį „[ON]“ (Įj.).

     

    K6. El. laiško negalima peržiūrėti šios programėlės „iOS“ / „Android“ versijoje.

    1. Įsitikinkite, kad įrenginys prijungtas prie tinklo.
    2. Įsitikinkite, kad el. pašto nustatymai šioje programėlėje tinkamai sukonfigūruoti. Jūsų el. pašto serveris turi palaikyti IMAP4.
    3. Jei jūsų el. pašto serveris ir jūsų spausdintuvas / skaitytuvas prijungti prie skirtingų tinklų, el. laiško negalima peržiūrėti, kai jūsų įrenginys prijungtas prie tinklo, prie kurio prijungtas jūsų spausdintuvas. Prijunkite savo įrenginį prie tinklo, prie kurio prijungtas jūsų el. pašto serveris.

    K7. El. laiško negalima išspausdinti šios programėlės „iOS“ / „Android“ / „Windows“ versijoje.

    1. El. laiškai su tekstu arba HTML formatas gali būti išspausdintas. Kiti formatai (pvz., raiškus tekstas) negali būti išspausdinti.
    2. Jei jūsų el. pašto serveris ir jūsų spausdintuvas prijungti prie skirtingų tinklų, el. laiško negalima išspausdinti, kai jūsų įrenginys prijungtas prie tinklo, prie kurio prijungtas jūsų el. pašto serveris. Prijunkite savo įrenginį prie tinklo, prie kurio prijungtas jūsų spausdintuvas.

     

    K8. El. laiško negalima išspausdinti šios programėlės „Windows“ versijoje (V2.0).

    El. laiško teksto bendrinimas iš darbalaukio el. pašto programėlės nepalaikomas. Naudokite „Mail“ programėlę („Windows Store“ programėlė).

     

    K9. Tinklalapių negalima naršyti / spausdinti šios programėlės „iOS“ / „Android“ / „Windows“ versijoje. (Pastaba.) „Windows“ versija nepalaiko tinklalapių naršymo.

    1. Įsitikinkite, kad įrenginys prijungtas prie tinklo.
    2. Jei jūsų žiniatinklio serveris ir jūsų spausdintuvas prijungti prie skirtingų tinklų, jūsų įrenginio negalima pasiekti svetainėje, kai jūsų įrenginys prijungtas prie tinklo, prie kurio prijungtas jūsų spausdintuvas ir atvirkščiai. Pasirinkę tinklalapį, kurį norite spausdinti, prijunkite savo įrenginį prie tinklo, prie kurio prijungtas jūsų spausdintuvas.
    3. Tinklalapių, kurie nėra pateikti HTML formatu, negalima naršyti. Tinklalapio, kuriame ši programėlė negali naršyti, negalima išspausdinti. Tačiau tinklalapius, kurie yra pateikti HTML formatu, net neturi .html (arba .html) priesagos, galima naršyti ir spausdinti.

     

    K10. Tinklalapių negalima išspausdinti šios programėlės „Windows“ versijoje (V2.0).

    Tinklalapio bendrinimas iš darbalaukio žiniatinklio naršymo programėlės nepalaikomas. Naudokite „Internet Explorer“ programėlę iš „Windows Store“ programėlės.

  • Pridėjimas prie el. laiško

    K1.  Pasirinkus failą ir bakstelėjus mygtuką „Attach to E-mail“ (Pridėti prie el. laiško), el. pašto programėlė iškviečiama, tačiau pridėtas vaizdas atrodo horizontaliai (vertikaliai) ilgesnis.

    Dėl el. pašto programėlės specifikacijos gali būti rodomas neteisingas šaltinio vaizdo formatas kai kurių vaizdų, kurie turi konkretų formatą, atveju. Pridėtas vaizdas bus išsiųstas tinkamu formatu.

  • Siuntimas į programėlę

    K1. Programėlė, į kurią noriu nusiųsti šį failą nėra pateikta sąraše, kai pasirinkau failą ir bakstelėjau „Send to Application“ (Siųsti į programėlę).

    1. „Sharpdesk Mobile“ palaiko tik JPEG, TIFF, PDF (įskaitant labai suspaustą PDF ir šifruotą PDF) bei PNG (išskyrus V1.2.3 „Windows“ versiją). Programėlės, nurodytos „Send to Application“ (Siųsti į programėlę), yra tos, į kurias „Sharpdesk Mobile“ gali siųsti šiuos failo formatus. Dėl failų formatų, kuriuos programėlė gali apdoroti žr. naudojimo instrukciją arba kiekvienos programėlės pagalbos dokumentą.
    2. Jei jūs naudojate „iOS“ įrenginį, kuriame veikia „iOS 5“ arba ankstesnė versija, rodoma tik iki 9 programėlių. Jei „Sharpdesk Mobile“ nerodoma, išdiekite nereikalingas programėles.
  • Spausdinimas iš kitos programėlės

    K1.  Jei naudojate „Windows“, kai kurios programėlės bendrina nuorodą į pasirinktą failą, vietoj pačio failo bendrinimo. Šiuo atveju „Sharpdesk Mobile“ nepasirodo „Share Charm“, kadangi ji negali apdoroti failo nuorodos.

    1. „Sharpdesk Mobile“ palaiko tik JPEG, TIFF, PDF (įskaitant labai suspaustą PDF ir šifruotą PDF) bei PNG (išskyrus V1.2.3 „Windows“ versiją). Kol siunčiate vieną iš šių failų formatų, rodoma „Sharpdesk Mobile“.
    2. Jei jūs naudojate „iOS“ įrenginį, kuriame veikia „iOS 5“ arba ankstesnė versija, rodoma tik iki 9 programėlių. Jei „Sharpdesk Mobile“ nerodoma, išdiekite nereikalingas programėles.
    3. Jei naudojate „Windows“, kai kurios programėlės bendrina nuorodą į pasirinktą failą, vietoj pačio failo bendrinimo. Šiuo atveju „Sharpdesk Mobile“ nepasirodo „Share Charm“, kadangi ji negali apdoroti failo nuorodos.
  • Failų tvarkymas

    K1. Negalima ištrinti aplanko „Windows“ naudojančiame įrenginyje.

    Jei failai, turintys nepalaikomus failų formatus (pvz., DOC arba TXT) yra nurodytame aplanke, aplanko negalima ištrinti (bus rodomas klaidos pranešimas).

     

    K2. Negalima perkelti failų / aplankų „Windows“ naudojančiame įrenginyje.

    Jei tokio paties pavadinimo failai / aplankai yra paskirties aplanke, failų / aplankų negalima perkelti (bus rodomas klaidos pranešimas).

Naudotojo vadovas

Norėdami informacijos, kaip pridėti spausdintuvą / skaitytuvą, spausdinti dokumentą arba nuotrauką, nuskaityti į „Sharpdesk Mobile“, siųsti išsaugotus failus el. paštu ir bendrinti failus su kitomis palaikomomis mobiliosiomis programėlėmis, spustelėkite žemiau pateiktą nuorodą, kad peržiūrėtumėte paprastą naudotojo vadovą, skirtą „iPhone“, „iPad“ arba „Android“ įrenginiams.